Vai al contenuto

Mitsubishi Concepts - Tokyo 2013 (Foto Ufficiali)


Messaggi Raccomandati:

m1my8ddbvl3o.jpg

m1my8ddbx53n.jpg

autoweek.nl

Press Release :

[h=3]Mitsubishi Motors Premieres Three Next-Generation Concept Cars at 2013 Tokyo Motor Show[/h]Mitsubishi Motors Corporation (MMC) will point to its technology and design futurelb_icon1.pngwhen it reveals three new concept vehicles at the 43rd Tokyo Motor Show 2013 in November.

Mitsubishi’s concept cars will preview a new design language and highlight the company’s next-generation advanced technologieslb_icon1.png across themes of environmental responsibility, driving pleasure, off-road performance and safety, in line with the company’s @earth philosophy.

The first of the three concept vehicles is the MITSUBISHI Concept GC-PHEV*, a next-generation full-size SUV that uses a high output PHEV (plug in hybrid electric vehicle) system. With genuine SUV off-road capability and sure-footed driving dynamics thanks to Mitsubishi Motor’s S-AWC (Super All Wheel Control) integrated vehicle dynamic control system, Concept GC-PHEV also features next-generation preventative safety features and driver support technologylb_icon1.png through mobile network connectivity.

Alongside the full-size SUV concept is the MITSUBISHI Concept XR-PHEV**, a next-generation compact SUV featuring a lightweight and super-efficient PHEV system, agile driving dynamics and sport coupe-like styling.

Mitsubishi’s third show car – the Concept AR*** – is a next-generation compact MPV (multi-purpose vehicle) that combines the practicality and mobility of an SUV and occupant space of a traditional people mover. Powered by a fuel efficient small capacity direct-injection turbocharged engine, the MPV concept is designed with a cocoon-like interior and seating configuration that delivers superior comfort for all passengers.

* Grand Cruiser

** Cross Runner

*** Active Runabout

Modificato da Touareg 2.5

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Link al commento
Condividi su altri Social

  • Risposte 20
  • Creato
  • Ultima Risposta

I più attivi nella discussione

Giorni di maggior attività

I più attivi nella discussione

L'affare a destra mi ricorda l'i3...

Io comunque ho paura, molta paura...

My cars...

Autobianchi Y10 1.1 i.e. (1992) - Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion (2008) - Fiat 500 1.2 Lounge (2017) - Alfa Romeo Mito 1.4 TB GPL Super (2017)

 

Link al commento
Condividi su altri Social

  • 4 settimane fa...
Tanto peggio di come fanno adesso è impossibile............................................. o no? :lol:

No :mrgreen:

My cars...

Autobianchi Y10 1.1 i.e. (1992) - Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion (2008) - Fiat 500 1.2 Lounge (2017) - Alfa Romeo Mito 1.4 TB GPL Super (2017)

 

Link al commento
Condividi su altri Social

Ingiudicabili tutti e tre i posteriori. :disp:

Salvo gli anteriori di quello grigio e quello amaranto (boccona da joker esclusa), mentre quello grigio è pronto per il cassone della raccolta differenziata.

P.S.

I frontali mi ricordavano tanto qualcosa e ora ho capito cosa.

Sono una versione abbruttita di quest'idea.

pininfarina-bollore-b_1.jpg

Modificato da Regazzoni
Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.