Vai al contenuto

Touareg 2.5

Messaggi Raccomandati:

Non più in vendita; per il Nuovo Modello cliccate sul seguente link

freccina19rossaiy0.gifhttp://www.autopareri.com/forum/bentley/59647-bentley-continental-flying-spur-topic-ufficiale.html

008_09flyingspur.jpg

009_09flyingspur.jpg

010_09flyingspur.jpg

011_09flyingspur.jpg

netcarshow

001.jpg

002.jpg004.jpg005.jpg006.jpg

007.jpg

103.jpg104.jpg105.jpg201.jpg

km77

CONTINENTAL FLYING SPUR

Styling evolution

- New front end design with:

o More upright front grille with bright chrome matrix

o Larger, lower air intakes

o Chromed headlamp bezels

o Optional bright chrome matrix lower grille

- New, more slender rear bumper design with:

o Wraparound brightware and black valance.

o Bright tail lamp bezels.

Best-in-class cabin refinement

o Acoustic glass to side and rear windows

o New acoustic tri-laminate undertray and wheelarch liners

o Retuned exhaust system

Enhanced driving dynamics

- The aluminium-intensive suspension features revised spring, anti-roll bar and damper settings and a new bespoke 19-inch Pirelli UHP tyre, for outstanding levels of ride quality, comfort, response and refinement.

- New design 19-inch 5-spoke alloy wheels.

- Retuned Servotronic power steering for improved feedback and feel.

- New 'Sport Traction' mode from ESP 8.1 system offers superb traction without being intrusive.

- Optional fade-resistant carbon ceramic brakes provide improved brake feel (only available on 20-inch wheels).

o Discs last lifetime of car and pad life doubled (in normal driving conditions).

- New, follow-to-stop precision radar-based Adaptive Cruise Control with five time-gap settings.

- Power output of the twin turbo 6.0 litre W12 engine remains at 552bhp (560PS/412kW).

- Top speed of 195mph (312km/h) and 0-60mph in 4.9 seconds (0-100km/h in 5.2).

Enhanced cabin comfort and customer convenience

- New optional exclusive Naim for Bentley audio system with 1100 Watt amplifier provides the world's best in-car sound stage.

- New optional glovebox-located iPod, MP3 & USB interface connects personal music to the in-car infotainment system.

- Multi-layer seat construction for enhanced comfort.

- New optional full width rear seat with electrically adjustable outboard positions and fixed central seat.

- Park distance control system with new graphics on infotainment screen

- Aluminium foot pedals incorporating the "B" Bentley logo.

Improved personalisation and bespoke choice

- Enhanced choice of handcrafted interior and exterior finishes include:

o Contemporary style marquetry with crossbanding to door waistrails (Walnut & Chestnut veneers only).

o Traditional style marquetry with crossbanding and inlay to fascia, door waistrails and upper centre console (Walnut & Chestnut veneers only).

o New chrome inlay strip to door waistrails.

o New two tone interior hide colour options providing greater opportunities for personalisation.

o Two new interior hide colours, Linen and Imperial Blue.

o Seat piping now available in 16 colours to allow customer to match secondary hide or single tone interior.

o Three new standard exterior paint colours (Havana, White Sand and Onyx) along with four unique duo-tone paint combinations (Havana, Dark Sapphire, Onyx and Midnight Emerald) for the first time on the Continental family

Modificato da Touareg 2.5

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Link al commento
Condividi su altri Social

  • Risposte 43
  • Creato
  • Ultima Risposta

I più attivi nella discussione

I più attivi nella discussione

Bella però non mi fa impazzire il posteriore, la trovo culona e pesante... Resta il fatto che è una signora macchina a cui però preferirei o la RR o per restare in casa il trittico azure/brooklands/arnage...

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

Link al commento
Condividi su altri Social

per quanto non sia equilibrata come la sorella Continental GT nella linea, la trovo molto riuscita, sebbene un pò pesante (esteticamente parlando, anche se in effetti il peso nn è indifferente... d'altronde, mi sarei meravigliato del contrario :D ). sempre splendidi gli interni a parte quel volante che trovo orrendo... preferivo il vecchio 4 razze.

detto ciò, continuo a preferire la Arnage e la splendida, bellissima Brooklands alle Continental GT/Flying Spur, per quanto queste ultime siano tecnologicamente più avanzate

Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.