Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tutto sommato la promuovo.

E' la tipica vettura a cui si chiede praticità più che figaggine.

Ora aspetto la Variant ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]

Some critics have complained that the 4C lacks luxury. To me, complaining about lack of luxury in a sports car is akin to complaining that a supermodel lacks a mustache.

Link to comment
Share on other sites

Brutta non è, anzi, la fiancata è sicuramente una delle più piacevoli e proporzionate. Si sono un po' persi coi fari posteriori, ma c'è di parecchio peggio.

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

Link to comment
Share on other sites

considerando che stiamo parlando di una B 4 porte devo dire che il risultato non è niente male, la coda la trovo proporzionata col resto della vettura

in giro c'è ben di peggio

nota positiva l'accesso al baule con una "bocca" molto ampia

Link to comment
Share on other sites

Quoto sul fatto che di base l'auto si rivolge a chi ha certe necessità, che pone prima di altre come il design strafigo.

Detto questo, anche nell'ambiente delle auto più utili ed oneste che altro... ci voleva nulla a fare due fari meno deprimenti... credo che sarebbero costati uguali e se dietro era un po' più caruccia non credo che il seguace dello spazio e basta avrebbe detto "ommioddio è troppo bella no no ho bisogno qualcosa di più scarso" :D

"Troppo bella. Non è papà" (cit. Duna)

"... guarda la libidine sarebbe per il si, ma il pilota dopo il gran premio ha bisogno il suo descanso... e poi è scattata la regola numero due: perlustrazione del pueblo e ricerca de los amigos... ah Ivana, mi raccomando il panta nell'armadio, il pantalone bello diritto. E un po' d'ordine in stanza... see you later!" (Il Dogui, Vacanze di Natale)

Link to comment
Share on other sites

The new Volkswagen Polo V sedan has been revealed in Russia. This specific model will be built at the company's plant in Kaluga, about 160 km (99 miles) outside of Moscow. It will go public at the 2010 Moscow Motor Show in August.

The sedan is larger compared to its hatchback sibling. It is 4.38 meters (172 inches) long, 1.7m (66.9 inches) wide, 1.46m (57.5 inches) high with a wheelbase of 2.55m (100 inches). As a result, seating and storage space is increased. Even the ground clearance is up by 15mm (0.59 inches).

The Russian market will get only one engine, the 1.6-litre making 77 kW (104 bhp / 105 PS), mated to either a 5-speed manual or a 6-speed Tiptronic. Buyers will experience standard features such as a height-adjustable driver's seat, an onboard computer, immobiliser and power windows. An immobiliser and two airbags are included in the price.

VW is selling the Polo sedan to Russian customers at a price of 399,000 Roubles (US$12,800 / €10,400). Markets that sold the previous-generation booted Polo include South Africa and Brazil.

Source: VW via caredge.ru

   

299071681_3185610351660041_8900220191808448426_n.jpg431276441_723494343226973_3304128024488697101_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

 

Please, disable AdBlock plugin to access to this website.