Vai al contenuto

Messaggi Raccomandati:

Hyundai-Eon.jpg

Hyundai-Eon-new.jpg

Hyundai-Eon-interior.jpg

Hyundai Eon, the all-new entry-level small car from the South Korean carmaker, will be launched in India in October!

The second largest car manufacturer in India, Hyundai Motors India, is all set to take the wraps off its latest product, the all-new city-car called Eon. New Hyundai Eon will be the smallest car Hyundai has ever produced and is targeted at the first time buyers!

According to latest report in The Economic Times, Hyundai’s long-awaited entry-level car will make its official public premiere in October next month, while sales will commence shortly after its official unveiling ceremony.

The report also revealed that the city-car will adopt design elements based on Hyundai’s Fluidic Sculpture design philosophy and will look more upscale than any other rival in the segment, including Suzuki Alto and Tata Nano.

In addition, the new model is expected to raise the bar for the small-sized cars in India by offering a plethora of features ussually found on larger cars. Those include front and side airbags, keyless entry, power windows, fog lamps, central locking and two-tone interior.

Hyundai India Sales and Marketing Director Arvind Saxena believes that there is no other car in the segment that is comparable with new Hyundai Eon. Although its a small car in size, it offers a very spacious cabin with large boot, something that you get only in larger cars.

Developed at Hyundai’s research & development headquarters in Korea and India over the past four years, the new Eon will be powered by a brand-new 814-cc three-cylinder engine, which generates 56 horsepower at 5.500 rpm and 7.6 kgm of torque at 4,000 rpm. Reportedly, the super-efficient 0.8L petrol engine achieves a mileage of 21.1 km, making the new Hyundai Eon the most fuel-efficient car in the segment!

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Link al commento
Condividi su altri Social

Link al commento
Condividi su altri Social

Sicuramente dà l'idea di essere molto meno economica delle concorrenti, ma quel design proprio non mi va giù.

Superfici tormentatissime e fari ipertrofici proprio non fanno per me.

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora
×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.