Vai al contenuto

Messaggi Raccomandati:

hondacriderconcept2.jpg

hondacriderconcept1.jpg

Press Release :

Honda Begins Sales of CRIDER, developed in China for Chinese marketGUANGZHOU, China, June 26, 2013 - Guangqi Honda Automobile Co., Ltd., Honda's automobile production and sales joint venture in China, today began sales of the CRIDER (Chinese name: ??), Honda's first model developed in China for Chinese market.

A new middle-class sedan, the CRIDER was developed primarily by Honda's Chinese associates exclusively for customers in China, with a focus on those who were born in 1980s, known for the energetic pursuit of their dreams. The CRIDER features a dynamic exterior design inspired by an image of a dragon, outstanding driving performance that realizes both power and fuel efficiency, spacious and comfortable cabin space, plentiful equipment such as a display audio system*1, and excellent safety and environmental performance.

The manufacturer's suggested retail prices start from 114,800 R.M.B. (approximately 1.84 million yen*2), making the vehicle more affordable to customers in China.

Honda will continue enhancing its product lineup in China to please more customers with its products.

*1 This audio system is able to display information for comfortable driving, including a navigation map obtained in coordination with a smartphone - as standard equipment on the mid-to-high grade vehicles.

*2 Calculated based on the exchange rate of 1R.M.B. = 16.04 yen

Key features of CRIDER

?Dimensions: length: 4,650 mm; width: 1,750 mm; height: 1,505 mm; wheelbase: 2,650 mm

?Engine: 1.8L i-VTEC

?Excellent fuel economy: 6.7L/100km for 5-speed automatic transmission type, 6.5L/100km for 5-speed manual transmission type (comprehensive fuel economy mode in China)

Modificato da Touareg 2.5

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Link al commento
Condividi su altri Social

  • 2 mesi fa...

Posso dire "Che schifezza!"?

Ormai l'ho detto...:mrgreen:

E non mi riferisco tanto all'auto in sè (che non mi sembra peggiore di altre cinesate viste in precedenza), quanto al fatto che, con un minimo sforzo stilistico, si sarebbe potuto avere un'auto dignitosa sia dentro che fuori. Mi sa che le fanno così perchè così piacciono; se le facessero belle...non venderebbero una cippa :)

Link al commento
Condividi su altri Social

Già il nome fa cagare.....poi la vedi e capisci che anche lui è perfetto...... :dubbio:

Sai che cosa diceva quel tale? In Italia sotto i Borgia, per trent'anni, hanno avuto assassinii, guerre, terrore e massacri, ma hanno prodotto Michelangelo, Leonardo da Vinci e il Rinascimento. In Svizzera hanno avuto amore fraterno, cinquecento anni di pace e democrazia, e che cos' hanno prodotto? Gli orologi a cucù.( O.Welles)

Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora
×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.