Vai al contenuto

Messaggi Raccomandati:

19670966521540808428.jpg

982195181378881959.jpg

16529106827020282.jpg

1417426297966117919.jpg

1273473255282118428.jpg

9230661131041185946.jpg

317469411898318253.jpg

10392413531723216508.jpg

5652501351530224821.jpg

11045960911322726661.jpg

Press release:

Renault’s renewal of its range continues with the introduction of New Mégane Coupé-Cabriolet. The latest version of the model features the brand’s new styling identity and can now be specified with the Renault R-Link connected multimedia system.

  • New Mégane Coupé-Cabriolet’s front end styling embodies Renault’s acclaimed new design philosophy.
  • The model is now available with Renault R-Link, a connected in-dash multimedia system.
  • With the top down, New Mégane Coupé-Cabriolet ensures a unique al fresco motoring experience.
  • New Mégane Coupé-Cabriolet will initially go on sale in Belgium, in January, at the same time as the 2014 Brussels Motor Show. It will then be available from March in more than 15 other markets (France, Germany, Australia, etc.).

After Mégane Hatchback, Mégane Coupé and Mégane Estate, it is now the turn of Mégane Coupé-Cabriolet to feature Renault’s new family traits. Its dynamic, elegant stance has been further enhanced by a new bumper which incorporates a bigger Renault logo set to a gloss black background.

Meanwhile, just as it is for the majority of the Renault line-up, the connected Renault R-Link multimedia system is now available for Mégane Coupé-Cabriolet, either as an option or as standard equipment in the case of certain versions. This fully-connected system comes with a smart, chrome-trimmed seven-inch (18cm) display which functions in association with a centre console-mounted joystick.

New Mégane Coupé-Cabriolet continues to be equipped with the coupé segment’s biggest panoramic glass roof. With the top down, the vehicle ensures an inimitable open-air experience without thedrawbacks. Its standard fixed glass wind deflector, which is unique in the segment, minimises turbulence to provide maximum comfort for four passengers when travelling at speeds of up to 90kph. New Mégane Coupé-Cabriolet can also be ordered with an optional removable mesh deflector screen that allows two occupants traveling alone to benefit from extra protection against buffeting at all speeds.

New Mégane Coupé-Cabriolet is made at Renault’s Douai plant in France, alongside Renault Scénic, Grand Scénic and Scénic Xmod.

RENAULT

E questa? Chi se la ricordava più? :)

Continua a rimanere brutta (imho).

Non è dato sapere se arrivera in Italia.

My cars...

Autobianchi Y10 1.1 i.e. (1992) - Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion (2008) - Fiat 500 1.2 Lounge (2017) - Alfa Romeo Mito 1.4 TB GPL Super (2017)

 

Link al commento
Condividi su altri Social

Ma cribbio, gli costava tanto verniciare la parte bassa del paraurti posteriore?

My cars...

Autobianchi Y10 1.1 i.e. (1992) - Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion (2008) - Fiat 500 1.2 Lounge (2017) - Alfa Romeo Mito 1.4 TB GPL Super (2017)

 

Link al commento
Condividi su altri Social

Ma cribbio, gli costava tanto verniciare la parte bassa del paraurti posteriore?

È l'unico elemento che tenta di snellire il pesantissimo culo di quest'auto: se lo avessero verniciato avrebbero ulteriormente peggiorato le cose imho.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link al commento
Condividi su altri Social

Frontale sovraccarico di luci, lucette, righe, righette, cromature, baffi, ecc...e mi unisco a Pandino: o fai le minigonne grezze o vernici il paraurti dietro. Ne ho vista una color vaniglia (integrale), se non sbaglio è una serie speciale che si ispira a una Renault del passato. Per un quarto d'ora buono ho dovuto sciacquare gli occhi con l'acqua fresca...

el Nino

[sIGPIC][/sIGPIC] I sogni a volte si avverano. Tu sei il mio.

Link al commento
Condividi su altri Social

Frontale sovraccarico di luci, lucette, righe, righette, cromature, baffi, ecc...e mi unisco a Pandino: o fai le minigonne grezze o vernici il paraurti dietro. Ne ho vista una color vaniglia (integrale), se non sbaglio è una serie speciale che si ispira a una Renault del passato. Per un quarto d'ora buono ho dovuto sciacquare gli occhi con l'acqua fresca...

el Nino

La Floride...

Renault-Megane-CC-Floride-Carscoop6.jpg

PS: ditemi se non migliora...

1417426297966117919_zpsfc283626.jpg

My cars...

Autobianchi Y10 1.1 i.e. (1992) - Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion (2008) - Fiat 500 1.2 Lounge (2017) - Alfa Romeo Mito 1.4 TB GPL Super (2017)

 

Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora
×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.