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Cole_90

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Che cringe, mamma mia...

 

 

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Motor1

 

  • Assurdo! 1

12/17 Mercedes-Benz A180d Premium (W176 FL) ♥️ 

05/21 Mercedes-Benz C200 Coupé EQ-Boost Premium (C205 FL) 🔥


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Colorata non è male ma manca di quella spinta che la renderebbe realmente diversa.

 

fare le plastiche degli interni bianche non significa portare gioia e diversità, significa fare una porcheria che in breve tempo sarà inguardabile…

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  • Grazie! 1
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Ho visto qualche filmato qua e là e ho notato che prosegue alla grande il palese calo ddi qualità nei materiali degli interni VW. 
Mi chiedo quali saranno i prezzi di questo furgoncino retro/figo, perchè internamente non siamo molto distanti da Tipo e company quanto a materiali e percepito. Plasticozze dappertutto.

 

Le Wag di qualche anno fa sembrano davvero distanti anni luce rispetto a queste di nuova generazione.

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A me continua a sembrare un commerciale agghindato a festa. E l'ho pure visto dal vivo. Senza contare che Vag c'ha messo forse 4-5 anni per farlo e di concept in concept è sempre peggiorato. (ma qui la regola "esce già ASI" ovviamente non vale).

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brutto non è...ma io avrei fatto un lavoro tipo maggiolino remake o 500 2007 (fuori) ,dentro può andare anche così.

 

Cioè+ un muso cattivo su questo mezzo,fatto così,non ci sta bene

PETIZIONE 125 in Superstrada e Autostrada

La Desmosedici è una moto difficile, quando dai gas vibra e si muove, ma è una sua prerogativa perchè se non ti fai spaventare vedi che tutto funziona. [Casey Stoner]

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VW sets target for ID Buzz sales
VW says the ID Buzz minivan with its modern electric drivetrain and Hippy era retro styling could become a best seller.


VW is betting that a modern take on its iconic Microbus will boost its aim to pass Tesla as the world's top electric-car maker. The electric van was unveiled earlier this month.

BERLIN -- Volkswagen has a high sales goal for its retro-styled ID Buzz battery-electric van.

"We want to sell around 120,000 units a year," Volkswagen Passenger Cars CEO Ralf Brandstaetter said during a livestream of the company’s fiscal and product outlook for 2022 and beyond.
The ID Buzz is the "most emotional " member of VW's ID family of battery-electric cars, and has what it takes to become a bestseller, Brandstaetter said.
The ID Buzz has styling elements that recall the Microbus, which become an icon of the 1960s Hippy era. Much attention has been paid to the van's two-tone paint scheme, retro-futuristic design, and eco-conscious selection of materials on the interior.
"The ID Buzz has been incredibly well received in the U.S. where it's even a bit of a cult figure," Brandstaetter said.
Advance orders for the ID Buzz are due to start in May, with deliveries scheduled to start in September in Europe in September where it will be sold as a passenger vehicle and in a cargo van version. The U.S. will get only the long-wheelbase version of the passenger van, with deliveries starting in 2024.
The European versions will come to market with a 77-kWh battery which provides current to a 150-kW electric motor, which drives the rear axle. The drive system is based on VW’s Modular Electric Drive (MEB) platform.
The ID Buzz models were shown during an event livestream from Hamburg's historic Speicherstadt warehouse district earlier this month.
The company is also testing ID Buzz prototypes with Level 4 autonomy -- meaning the vehicles can drive themselves under certain conditions -- to be ready for commercial transport of people and goods for 2025. The self-driving models would be used for ride-pooling and delivery services.
The ID Buzz and ID Buzz Cargo are being built at VW's factory in Hanover, Germany, alongside the T6.1 Transporter and Caravelle, T7 Multivan and California camper van. An ID Buzz camper van called ID California is planned.
Technically, the ID Buzz is based on VW's ID 4 electric crossover.

 

(ANE)

 

 

 

 

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On 11/3/2022 at 18:02, andtrea scrive:

Dovevano stare attenti solo a una cosa, non sbagliare il frontale... ed eccallà.

Fari anonimi e fuori contesto, ma poi quella griglia  brrr

Finalmente! 

Pensavo di essere solo io a cui quella griglia non piace proprio!

Già non mi piace sul nuovo Caddy, e qui ha la stessa impostazione.

Some guys they just give up living

And start dying little by little, piece by piece

Some guys come home from work and wash up

Then go racin' in the street

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