Vai al contenuto

Cole_90

Messaggi Raccomandati:

19 minuti fa, kenzo scrive:

Sono tantissimi soldi....... Sarà bella, li varrà.....ma mi spaventa pensare che la mobilità "acquisisca" una virata monetaria estremamente impegnativa. 

 

Pensa positivo, tra un po' sti cosi costeranno come le case.

A quel punto ti bastera' viverci dentro ed avrai 2 piccioni con una fava.

  • Mi Piace 1

Di questi ne vendono a secchiate.

Vedrete.

[scritto in data 18 Luglio 2013 - Riferito a Jeep Cherokee]

Link al commento
Condividi su altri Social

27 minutes ago, TurboGimmo said:

 

Pensa positivo, tra un po' sti cosi costeranno come le case.

A quel punto ti bastera' viverci dentro ed avrai 2 piccioni con una fava.

 

Agevolo foglietto illustrativo:

 

 

15_BWDM_mock-1k.jpg

  • Ahah! 2
Link al commento
Condividi su altri Social

  • 1 mese fa...

Prezzi e specifiche note in UK.

 

Long Range a 611 km WLTP, batterie 111 kWh lordi e 80,000 Pound - 90,000 Eur.

 

https://www.autoexpress.co.uk/polestar/3/352072/new-polestar-3-prices-and-full-specs-uncovered-pictures

 

Polestar%203%20teaser.jpg

 

the entry-level Long Range version is claimed to reach 380 miles. It uses a 111kWh battery (107kWh useable) and a dual-electric motor set-up, sending 489bhp and 840Nm of torque to the wheels. The Long Range will go from 0-62mph in five seconds and on to a top speed of 130mph. The entry-level Polestar 3 will also cost from £79,845. 

 

Above this there’s the Performance model at £85,445, which unsurprisingly is a more performance-focused version.

While it uses the same battery as the Long Range, it has 510bhp and 910Nm of torque, resulting in a 0-62mph time of 4.7 seconds. Range drops to 348 miles. 

 

The size of the new Polestar 3 is similar to the BMW iX, however the Performance model will sit 13mm lower than the standard car, most likely due to a shorter, stiffer suspension set-up. The Performance also adds 22-inch wheels over the standard Polestar 3’s 21-inch rims. Both cars will feature the same charging rate, with Polestar claiming a recharge from 10 to 80 per cent with 250kW charger will take 30 minutes. 

 

  • Grazie! 1
Link al commento
Condividi su altri Social

40 minuti fa, Maxwell61 scrive:

Prezzi e specifiche note in UK.

 

Long Range a 611 km WLTP, batterie 111 kWh lordi e 80,000 Pound - 90,000 Eur.

 

https://www.autoexpress.co.uk/polestar/3/352072/new-polestar-3-prices-and-full-specs-uncovered-pictures

 

Polestar%203%20teaser.jpg

 

the entry-level Long Range version is claimed to reach 380 miles. It uses a 111kWh battery (107kWh useable) and a dual-electric motor set-up, sending 489bhp and 840Nm of torque to the wheels. The Long Range will go from 0-62mph in five seconds and on to a top speed of 130mph. The entry-level Polestar 3 will also cost from £79,845. 

 

Above this there’s the Performance model at £85,445, which unsurprisingly is a more performance-focused version.

While it uses the same battery as the Long Range, it has 510bhp and 910Nm of torque, resulting in a 0-62mph time of 4.7 seconds. Range drops to 348 miles. 

 

The size of the new Polestar 3 is similar to the BMW iX, however the Performance model will sit 13mm lower than the standard car, most likely due to a shorter, stiffer suspension set-up. The Performance also adds 22-inch wheels over the standard Polestar 3’s 21-inch rims. Both cars will feature the same charging rate, with Polestar claiming a recharge from 10 to 80 per cent with 250kW charger will take 30 minutes. 

 


103 kW è una autonomia minore di M3??? 
 

Mah

comunque la vedo come concorrente di MY, ma mentre una parte da 49900 euro questa bella viene quasi il doppio.. per carità la godronatura…

Modificato da A.Masera
Link al commento
Condividi su altri Social

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere iscritto per commentare e visualizzare le sezioni protette!

Crea un account

Iscriviti nella nostra community. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già registrato? Accedi qui.

Accedi Ora

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.