Vai al contenuto

Jeep Grand Cherokee e Grand Cherokee L 2022 - Prj. WL74 (Spy)


Bare

Messaggi Raccomandati:

Comunicato stampa ufficiale per la presentazione. 

 

Cita

MEDIA ADVISORY: Reveal of the All-new 2021 Jeep® Grand Cherokee Planned for January 7

January 6, 2021 , Auburn Hills, Mich. - The most awarded SUV ever continues to expand into new territory. The Jeep® brand will unveil the all-new 2021 Jeep Grand Cherokee at noon EST on Thursday, January 7, 2021.

The all-new 2021 Jeep® Grand Cherokee breaks new ground in exceptional performance, comfort and functionality while continuing its legacy as the most awarded and celebrated SUV ever with legendary 4x4 capability, improved on-road refinement, and premium styling and craftsmanship inside and out.

The reveal will be streamed online and available for public viewing on the Jeep YouTube page at www.youtube.com/Jeep.

 

  • Mi Piace 1

"Qualche emiro che compra una Ferrari lo troverò sempre. Ma se il ceto medio finisce in miseria, chi mi comprerà le Panda?"

Sergio Marchionne

 

Follow me on Instagram

Link al commento
Condividi su altri Social

Ospite
Questa discussione è chiusa.

×
×
  • Crea Nuovo...

 

Stiamo sperimentando dei banner pubblicitari a minima invasività: fai una prova e poi facci sapere come va!

Per accedere al forum, disabilita l'AdBlock per questo sito e poi clicca su accetta: ci sarai di grande aiuto! Grazie!

Se non sai come si fa, puoi pensarci più avanti, cliccando su "ci penso" per continuare temporaneamente a navigare. Periodicamente ricomparità questo avviso come promemoria.