Vai al contenuto
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autopareri

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Inviato

Cerchi terribili. Mi convince poco anche il nuovo paraurti, il precedente era più sobrio:

mercedes_g_55_amg_2007_01.jpg

Per il resto rimane una Cl.G: un mito immortale.

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

Inviato

ma nn potrebbe trattarsi della versione g 65 amg visto anche la modifica al paraurti anteriore?!?

  • 1 mese fa...
Inviato
  • Autore

2012-Mercedes-G63-AMG-10.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-9.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-8.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-6.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-5.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-4.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-3.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-1.jpg 2012-Mercedes-G63-AMG-29.jpg

The rugged G-Class may be the oldest model series in Mercedes-Benz's range as it has been constantly in production since 1979, but the Germans aren't about to let it go yet as they continue to improve their most famous luxury off-road vehicle.

Our spies recently caught up with a couple of prototype models of the flagship AMG variant while testing in Europe. The G-Wagen SUVs were fitted with new exterior mirrors featuring the same design as the ones found on newer Mercedes passenger models and a modified lower front end with three large air vents.

Even though one of the vehicles spotted was wearing G55 AMG and V8 Kompresssor badges, it is believed that Mercedes-Benz is actually testing the 2012 G63 AMG.

The current G55 AMG packs a 5.4-liter supercharged V8 producing 507HP at 6,100 rpm and 700Nm (516.3 lb-ft) of peak torque from 2,750 rpm to 4,000 rpm, for a limited top speed of 210km/h (131mph) and a 0-100km/h (62mph) time of 5.5 seconds.

The new G63 AMG will likely make use of Mercedes-Benz's new 5.5-liter bi-turbocharged V8 that is not only more powerful, but also cleaner and more fuel efficient than the supercharged unit.

The same powerplant can be found under the hood of the newer Mercedes-Benz AMG models such as the CLS 63 AMG where it is rated at 525HP / 5,750rpm and 700Nm (516.3 lb-ft) of peak torque delivered between 1,750 and 5,000 rpm.

 News al 02/12/2015: Mazda 2.

Inviato

Ecco questa macchina e' l'essenza del potere.

Una volta dalle mie parti un tizio e' andato al supermercato con questo coso indefinibile.

PREGIO.

Di questi ne vendono a secchiate.

Vedrete.

[scritto in data 18 Luglio 2013 - Riferito a Jeep Cherokee]

  • 2 mesi fa...
Inviato

Davvero inutili sti mezzi cosi' agghindati...:roll:

I motori sono come le donne, bisogna saperli toccare nelle parti più sensibili.(Enzo Ferrari)

Ospite
Questa discussione è chiusa.
Background Picker
Customize Layout

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.