Vai al contenuto

Messaggi Raccomandati:

Inviato

la Q3 mi da sempre quell'impressione di "si, ma......." ha sempre qualcosa che non va. :si:

• Mi Piace 2

in garage: diversi 4, 6 e 8 cilindri.

Inviato
42 minuti fa, myclito16v scrive:

Sembra più affusolata al posteriore...versione unica senza riproporre anche la sportback?

Le foto di ieri sono della Sportback mentre le altre sono della normale ;-)

• Grazie! 1

Da 05.2022 - Volvo C40 P8 Recharge Twin Ultimate

• Beckervdo ha modificato il titolo in Audi Q3 - Q3 Sportback III 2025 (Spy)
  • 3 mesi fa...
  • 3 settimane fa...
Inviato

A250843_small.jpg.7e48e373af3d3c4086ea2a932298b31a.jpg

A250844_small.png.2ca02ebd5a94c994e220c4eb657e3985.png

A first look at the new Audi Q3

The Audi Q3 has been a fixture in the premium compact segment for more than a decade. Audi will present the third generation on June 16 – and is already sharing a first glimpse of the new model.

“With a total of more than two million vehicles sold worldwide since the launch of the first generation, the Audi Q3 is one of our best-selling models and has a high status in our product portfolio,” says Gernot Döllner, CEO of AUDI AG. “With the third generation of the Audi Q3, we are renewing an important model family as part of our product initiative.”

The new Audi Q3 sets standards in several respects. Its exterior exudes confidence and evokes emotion, while numerous innovative features make it the ideal digital companion.

Note for editorial offices:
All information, photos, and videos about the new Audi Q3 will be made available on June 16 at 9:30 p.m. CEST in the Audi MediaCenter.

• Grazie! 2

"Qualche emiro che compra una Ferrari lo troverò sempre. Ma se il ceto medio finisce in miseria, chi mi comprerà le Panda?"

Sergio Marchionne

Follow me on Instagram

Inviato

Sempre più "auto uscita da GTA". Identità stilistica del marchio distrutta nel giro di 5 anni.

In my courtyard: 2019 Maserati Ghibli 250cv GranSport, 2017 Alfa Giulia 150cv

Inviato (modificato)

Hanno tolto l'orribile schermo del passeggero per fortuna. 

Curiosi i nuovi devioluci. 

Le sempre presenti e numerose finte prese d'aria esterne sono poracciate da Dr. 

Modificato da GmG
  • Mi Piace 1