Jump to content
Autopareri news
  • Benvenuto su Autopareri - il forum dell'automobile!

Quanto ti piace la Honda CR-V 2017?  

11 members have voted

  1. 1. Quanto ti piace la Honda CR-V 2017?

    • Molto
      1
    • Abbastanza
      5
    • Poco
      3
    • Per nulla
      2


Recommended Posts

Honda CR-V (2017) - picture 1 of 11 - Front Angle - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 2 of 11 - Side - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 3 of 11 - Rear Angle - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 4 of 11 - Front Angle - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 5 of 11 - Front Angle - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 6 of 11 - Rear Angle - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 7 of 11 - Interior - image resolution: 1600x1200

Honda CR-V (2017) - picture 9 of 11 - Interior - image resolution: 1600x1200

 

Honda CR-V

Honda has pulled the wraps off an all-new, fifth-generation Honda CR-V, America's best-selling SUV over the past 20 years. The completely redesigned and reengineered 2017 CR-V, going on sale winter 2016, boasts bold new styling, a more premium interior, the model's first-ever turbocharged engine and a host of new features and technologies aimed at maintaining CR-V's status as the outright benchmark in the highly popular compact SUV segment. American car buyers have purchased nearly 4 million CR-Vs since its U.S. launch in 1997."The new Honda CR-V raises the bar in every imaginable way, delivering more performance, space and premium content together with higher fuel economy ratings and value than ever before," said Jeff Conrad, senior vice president and general manager of the Honda Division. "Customers are going to love what they see and what they experience behind the wheel of this new CR-V."

Bold and Sophisticated New Design

The new Honda CR-V styling heads in a fresh new direction with an aggressive attitude, thanks to crisp and sharp front-end design elements, aggressive stylized headlights surrounded by a wing-shaped LED DRL array on all trims, and wide, muscular fenders. The long hood, longer wheelbase, short rear overhang and dual exhausts give the new CR-V a more sophisticated and athletic presence.The Honda CR-V's new windswept front end appearance includes signature Honda LED headlights (Touring trim), a Honda-first Automatic Shutter Grille System that lowers aerodynamic drag, uprated aluminum alloy wheel sizes to 17 or 18 inches on all trims and narrower A-pillars for improved visibility. Adding convenience is a Honda-first available Hands-Free Access Power Tailgate, which allows opening and closing the tailgate with a foot activated sensor under the rear of the vehicle. Available Auto High Beam with High Beam Support (HSS) headlights, chrome garnishes, rain-sensing windshield wipers, roof rails and numerous Genuine Honda Accessories also expand beauty, convenience and functionality.

 

 

 

---------------------------------------------------------------------

Spy: Honda CR-V V (Spy)

---------------------------------------------------------------------

 

  • I Like! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un po' Volvo al posteriore, ma nel complesso gradevole.
Sarà il miglior prodotto (per design) Honda in EU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concordo, non hanno fatto un lavoro malvagio (volante a parte, non mi piace per nulla)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Non male gli interni (radica a parte), mi sembra riuscita soprattutto l'integrazione del tablet che ormai abbiamo capito essere un elemento ostico per molti designer...

Fuori non mi piace granché...

Edited by zoodany

Share this post


Link to post
Share on other sites

io il posteriore lo trovo piuttosto moderno e con una buona personalità, personalità che non trovo invece nel frontale..è comunque decisamente meglio di quello che sostituisce, imho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frontale mascellone, molto caos con quelle nervature sul passaruota anteriore e bruttino il pizzicotto sul paraurti posteriore. In generale più caotica dell'attuale, ma il risultato non è molto malvagio. Preferisco l'attuale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

non riescono a trovare la quadra con quest'auto... in ogni caso, nonostante il musetto un po' "clone" (star wars), mi sembra meglio dell'attuale.

  • I Like! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Horror...... fuori è inguardabile. Non capisco questo continuare a spararsi deliberatamente sulle caviglie per azzoppare un prodotto che sembra 'molto ben fatto' ( dentro trovo ci siano parecchi elementi risolti egregiamente) . Peccato: Honda è un marchio con un potenziale inespresso enorme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trovo che il posteriore, per la quantità di lamiera, abbia un po' il difetto del Cherokee...

 

Dentro bisognerebbe togliere un po' di finta radica e metterci dell'alluminio.

 

 

PS. notare che al 20 maggio avevamo sotto gli occhi la versione definitiva:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Il sito utilizza i cookie per fornirti un'esperienza di navigazione più funzionale, per fini statistici e per la pubblicazione di banner pubblicitari in linea con le tue preferenze. Nascondendo questo avviso, scorrendo questa pagina, cliccando su un link, o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all'uso dei cookie. Terms of Use.