Inviato 12 Dicembre 20159 anni fa Germans do it better ! Quale dei due tedeschi? T! Per il EV dico solo: Factum abiit, monumenta manent.
Inviato 12 Dicembre 20159 anni fa Quale dei due tedeschi? T! Per il EV dico solo: Ancora Bratislava anche lì?
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa Budd-e Concept Cita Volkswagen has officially unveiled the Budd-e concept at the Consumer Electronics Show. Described as a Microbus for the 21st century, the Budd-e has a bold front fascia with LED headlights and a massive grille that features LED ambient lighting. The concept also has flared D-pillars, unique taillights, and 21-inch alloy wheels. Other highlights include roof-mounted solar panels, digital rearview mirrors, and a "Drop Box" that pops out of the rear bumper. Overall, the concept measures 181 inches long, 76.3 inches wide, and 72.2 inches tall with a wheelbase that spans 124.1 inches. This effectively means the concept slots between the Touran and the Multivan T6. Once inside the cabin, drivers will find themselves surrounded by a massive curved display that consists of three individually configurable screens. The model also has a wraparound rear seat and a "switchless" multifunction steering wheel that responds to swipes and pressure. Virtually all of the concept's features - including the doors - are controlled by touch and gesture controls. However, the car also has an advanced voice recognition system that activates when you say “Hello Budd-e.” The system is intuitive and can respond to informal commands such as a request to "turn the heat up a bit.” The system can even recognize who says a command, so if a passenger makes a request to adjust the temperature only their climate control zone will be changed. The Budd-e rides on Volkswagen's all-new Modular Electric Platform (MEB) which was designed specifically for plug-in hybrid and electric vehicles. Volkswagen says the platform was created to accommodate large battery packs and electric drive components, while maintaining interior space and driving dynamics. Motivation is provided by a 101 kWh battery that powers an electric motor at each axle. The company didn't say how powerful the motors are but noted the concept can hit a top speed of 93 miles per hour and travel up to 373 miles on a single charge. WCF My cars... Autobianchi Y10 1.1 i.e. (1992) - Lancia Ypsilon LX BEV (2024)
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa mmh, devo capirlo, non mi sento di bocciarlo, ma neanche promuoverlo... ha un non so che di Key car giappo
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa tutto sommato non brutto ma pieno di cose già viste ; comunque per essere un VW è un piccolo passo in avanti critico solo l' enorme differenza di dimensioni tra il vetro della porta anteriore e quello della posteriore
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa una 500l volkswagenizzata...é molto carino come concept, ma devono impegnarsi a portare gli elementi carini sulle auto di serie Placati
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa Non posso dire che mi dispiaccia anzi, ma il design della griglia anteriore lo trovo un po' pesantuccio. Modificato 6 Gennaio 20169 anni fa da super pax
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa 3 ore fa, Tommy99 dice: una 500l volkswagenizzata...é molto carino come concept, ma devono impegnarsi a portare gli elementi carini sulle auto di serie d'accordo, ma disegnata un po' meglio
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa 101 kWh sono una capacità energetica davvero interessante Ricordati di USARE la CORSIA più a DESTRA
Inviato 6 Gennaio 20169 anni fa A me semvra un incrocio fra una Soul ed una 500L . Non è male.... . “There are varying degrees of hugs. I can hug you nicely, I can hug you tightly, I can hug you like a bear, I can really hug you. Everything starts with physical contact. Then it can degrade, but it starts with physical contact." SM su Autonews
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