Jump to content

Quanto ti piace la Tesla Model S 2016?  

44 members have voted

  1. 1. Quanto ti piace la Tesla Model S 2016?

    • Molto
      14
    • Abbastanza
      13
    • Poco
      13
    • Per niente
      4


Recommended Posts

section-initial.jpg?20160411

tesla-model-s-02-2.jpg

tesla-model-s-03-2.jpg

2017-Tesla-Model-S-555.jpg

Tesla-Model-S-2017MY18.jpgTesla-Model-S-2017MY22.jpgTesla-Model-S-2017MY4.jpg

Tesla-Model-S-2017MY2.jpg

Tesla-Model-S-2017MY10.jpg

 

 

Cita

Tesla has given the Model S its first makeover since the electric luxury sedan was introduced back in 2012. 

Casual viewers will notice the cleaner fascia that gets rid of the large, fake plastic grille replacing it with a slim decorative insert surrounding the Tesla logo and the re-profiled bumper with a slightly enlarged lower vent, while fans of the series will point to the tweaked headlamps that now feature full LED adaptive units with "14 three-position LED dynamic turning lights" as well. 

These minor revisions bring the 2017 Model S’ exterior more in line with the Model X, as well as the upcoming Model 3 that was previewed in pre-production trim earlier last month.

Inside, the 2017 Model S gets two new trim accents, Figured Ash Wood Décor and Dark Ash Wood Décor, while also nabbing the Model X’s "medical grade" HEPA air-filtration system, which according to Tesla, “removes at least 99.97% of particulate exhaust pollution and effectively all allergens, bacteria and other contaminants from cabin air”.

Prices have increased by $1,500 across the board, with the base 70D Model S starting from $76,500.

 

Carscoop.com
 

 

  • I Like! 1

La teoria è quando si conosce il funzionamento di qualcosa ma quel qualcosa non funziona.

La pratica è quando tutto funziona ma non si sa come.

Spesso si finisce con il coniugare la teoria con la pratica: non funziona niente e non si sa il perché.

Link to comment
Share on other sites

  • J-Gian featured this topic
1 ora fa, Matteo B. dice:

 

clima...(IMHO)

 

Le Tesla hanno in realtà un sistema di raffreddamento molto complesso, composto di 3 circuiti: batteria, motore (ed inverter) e climatizzazione. Tutti e 3 però sono accomunati da uno scambiatore termico a liquido, per ottimizzare raffreddamento/riscaldamento delle singole componenti, senza sprecare un goccio di calore o di liquido per raffreddare.

 

Alla fine della fiera servono 3 grossi radiatori :)

 

Tesla-Model-S-Alpha-front-clip-2.jpg

 

ModelS-Chassis-1050x700.jpg

 

US20100025006A1-20100204-D00000.png

  • I Like! 3
Link to comment
Share on other sites

non avevo mai visto il telaio così a nudo. In effetti gli inverter scaldano una cosa che va bene, se non li raffreddi adeguatamente rischiano di cuocere in tempi brevi 

 

con quel lay out però avrei fatto un frontale completamente diverso a livello di stile :pen: 

CI SEDEMMO DALLA PARTE DEL TORTO VISTO CHE TUTTI GLI ALTRI POSTI ERANO OCCUPATI

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Il sito utilizza i cookie per fornirti un'esperienza di navigazione più funzionale, per fini statistici e per la pubblicazione di banner pubblicitari in linea con le tue preferenze. Nascondendo questo avviso, scorrendo questa pagina, cliccando su un link, o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all'uso dei cookie. Terms of Use.

 

Please, disable AdBlock plugin to access to this website.

Or register (free) and login, to remove this warning.