Jump to content
News Ticker
Benvenuti su Autopareri!

Recommended Posts

 

Subaru presenta la Outback che  ha debuttato al Salone dell'Auto di New York. Grazie alla nuova piattaforma modulare, la rigidità torsionale è aumentata del 70% rispetto al modello uscente, che sale al 100% in più sui singoli duomi degli assali. Inoltre, la nuova struttura del telaio anteriore e laterale, è in grado di assorbire il 40% in più dell'energia generata in caso di collisione.

All'interno abbiamo il nuovo sistema multimediale con schermo Touch da 11.6 " 

Subaru offre tecnologie di sicurezza  "EyeSight" , di serie in tutte le versioni. 

Tutte le versioni hanno di serie il  Cruise Control Adattivo, il sistema di mantenimento della carreggiata, rilevatore di stanchezza "DriverFocus", a cui si aggiungono i fari di svolta LED, sistema di rilevamento del punto cieco, assistente al cambio di corsia e Traffic Jam System. 

 

In Italia sarà disponibile unicamente con un 2.5 Boxer da 169 cv e 252 Nm di coppia, abbinato alla trazione Symmetric AWD e ad un 8 rapporti automatico.

Tre gli allestimenti: Free, 4Dventure e Premium.

 

 

28C81EAA-6923-41CF-815C-D5AA6E4F407C.jpeg

276B5FB2-3FD9-42A2-AEEA-63966C2E9E65.jpeg

EC0D2D18-02EE-45A7-8C52-28586894917A.jpeg

0EBCE249-5E26-40C7-AC13-0704586CD475.jpeg

145A5169-4CE1-4CCD-A97F-E7E1BB597E27.jpeg

3BD4F1DF-D6D3-49E4-B829-E8C39C71D532.jpeg

mg-4498.jpeg

199D123A-B60B-4C1D-8E78-6DC77CFB441F.jpeg

AFF417AE-7080-4E3B-9CF3-BBBCD37B5FE8.jpeg

7EB29ED4-854E-444B-BCBD-B91A451BC264.jpeg

213D12A9-2167-46C8-B960-40349F9B87FD.jpeg

948F4D0A-DB6A-4F8E-8F5A-6C079816E756.jpeg

B2296608-F090-4313-88F4-68D504CCFBD9.jpeg

FC0324EB-2458-4767-9BD8-B955D6840FD2.jpeg

F1564767-34CB-4DB1-AC04-5A4641FC1377.jpeg

7BB298D1-2269-489B-A8A7-8515B8DB0ACD.jpeg

 

 

 

Outback USDM

 

2020-subaru-outback.jpg2020-subaru-outback.jpgsubaru-outback-2020-201956620-1555518410subaru-outback-2020-201956620-1555518421subaru-outback-2020-201956620-1555518423subaru-outback-2020-201956620-1555518418subaru-outback-2020-201956620-1555518568subaru-outback-2020-201956620-1555518585subaru-outback-2020-201956620-1555518591subaru-outback-2020-201956620-1555518575subaru-outback-2020-201956620-1555518578

2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto2020-subaru-outback-at-the-new-york-auto

 

 

Edited by Cole_90
Aggiornamento con Foto e Press parziale
  • I Like! 7
  • Thanks! 1
Link to post
Share on other sites
  • Beckervdo changed the title to Subaru Outback 2020
  • Beckervdo featured this topic
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Subaru presenta la Outback che  ha debuttato al Salone dell'Auto di New York. Grazie alla nuova piattaforma modulare, la rigidità torsionale è aumentata del 70% rispetto al modello uscente, che sale a

è uno dei pochissimi CVT che dicono che  funzioni  piuttosto  bene. il problema dei consumi alti delle Subaru è al 80% legato al fatto che è una TI permanente al 50% di ripartizione in condizioni norm

Habemus Outback: in Italia da marzo a partire da 42.750€!   Sarà disponibile unicamente con un 2.5 Boxer da 169 cv e 252 Nm di coppia, abbinato alla trazione Symmetric AWD e ad un 8 rapporti

Posted Images

Ecco le foto ufficiali:

Spoiler

 

a77f4dbf-2020-subaru-outback-02.jpg

 

3268760d-2020-subaru-outback-03.jpg

 

0e579612-2020-subaru-outback-04.jpg

 

6b1faf04-2020-subaru-outback-05.jpg

 

202265ca-2020-subaru-outback-06.jpg

 

1d952d53-2020-subaru-outback-09.jpg

 

bb1100a7-2020-subaru-outback-10.jpg

 

ccc03bfe-2020-subaru-outback-11.jpg

 

da9e47f1-2020-subaru-outback-13.jpg

 

c7356fc0-2020-subaru-outback-14.jpg

 

d3ae7c0a-2020-subaru-outback-19.jpg

 

2316ebfb-2020-subaru-outback-18.jpg

 

679e0008-2020-subaru-outback-20.jpg

 

3ef61f2c-2020-subaru-outback-15.jpg

 

edcdae30-2020-subaru-outback-22.jpg

 

a4adef52-2020-subaru-outback-26.jpg

 

 

 

 

Internamente mi piace (odio però la ternza cintura posteriore che parte dal cielo) esternamente è molto meglio di altre realizzazioni Subaru; le luci posteriori sanno un po' di Toyota (vedi nuova Corolla) nel complesso per ora approvo gli interni mentre esetrnamente mi lascia perplesso.

 

  • I Like! 1
  • Thanks! 1

"Qualche emiro che compra una Ferrari lo troverò sempre. Ma se il ceto medio finisce in miseria, chi mi comprerà le Panda?"

Sergio Marchionne

 

Follow me on Instagram

Link to post
Share on other sites

a me questa macchina non dispiace :muto: ,quella allestita di colore verde è una vettura originale, si stacca dalla massa.

 

il problema è adattarsi al CVT e una vettura del genere dovrebbe avere di serie l'ibrido e-boxer delle Forester/XV, invece per il 2.5 non sono ancora pronti.

 

 

  • I Like! 2
Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Matteo B. said:

a me questa macchina non dispiace :muto: ,quella allestita di colore verde è una vettura originale, si stacca dalla massa.

 

il problema è adattarsi al CVT e una vettura del genere dovrebbe avere di serie l'ibrido e-boxer delle Forester/XV, invece per il 2.5 non sono ancora pronti.

 

 

 

Cosi’ a Dire il vero mi sembra un po’ una macchina da vekkio

 

?

  • Haha! 2
Link to post
Share on other sites

In Subaru hanno una abilità senza pari: fanno ottime auto e poi le rovinano con una linea anonima e con dettagli stonati tipo il CVT. Peccato, stavolta c'era anche un motore con una buona potenza.

  • I Like! 1
Link to post
Share on other sites
16 minuti fa, poliziottesco scrive:

 

Cosi’ a Dire il vero mi sembra un po’ una macchina da vekkio

 

?

 

tipo i BMW? :(((

 

a parte gli scherzi, auto e brand poco o nulla "alla moda", ripeto se abitassi in zone da AWD , chi se ne frega se va di moda o è da ggiofane, questa , la A6/A4 Allroad e (meno) la Volvo sono auto che mi piacciono

 

la MB classe E non male ,ma mi convince meno.

Link to post
Share on other sites
1 ora fa, mito105ma scrive:

Di Audi Allroad ne trovi di più in Pianura Padana che in zone da AWD, poco ma sicuro...

☏ SM-J510FN ☏
 

E quelle che trovi in zone da AWD le trovi parcheggiate sopra i furgoni...

  • I Like! 1
  • Haha! 2
Link to post
Share on other sites
  • Cole_90 changed the title to Subaru Outback 2021
  • Cole_90 pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By MotorPassion
      ⬇️ VIDEO EVENTO PRESENTAZIONE STREAMING ⬇️
       
       
      ⬇️ FOTO UFFICIALI ⬇️

       
       
      ⬇️ CARTELLA STAMPA ⬇️
       
      WORLD PREMIER OF All-NEW SUBARU BRZ
      —With enhanced performance, the pure sports car delivers driver enjoyment and more “peace of mind”— ● A new 2.4-liter naturally aspirated Boxer engine delivers strong acceleration and smooth feeling ● Sharper handling and improved chassis dynamics make the BRZ easier to control and more fun to drive ● More “peace of mind” with Eyesight Driver Assist Technology available for the first time in SUBARU BRZ ● US. model will go on sale early fall of 2021 Tokyo, November 18, 2020 — Subaru Corporation today unveiled the all-new 2022 SUBARU BRZ (U.S. model).
      SUBARU BRZ is a pure sports car featuring a front-engine, rear-wheel drive layout powered by the horizontally-opposed Subaru Boxer engine. By mounting the Boxer as low as possible, the engine’s inherent advantages of low center of gravity, light weight and compact size are maximized. Thanks to one of the lowest possible centers of gravity in the world, the first-generation model offered supreme handling performance.
      The all-new SUBARU BRZ unveiled today has been designed to deliver even more driving pleasure, a true sports car identity, and more “peace of mind” as an additional value. As a sports car that allows any driver to experience the enjoyment of driving, the new SUBARU BRZ has undergone significant evolution in all aspects.
      The second-generation SUBARU BRZ was born in a joint development project with Toyota Motor Corporation in pursuit of the shared aspirations between the two companies for making ever-better cars.
      Main features of the new SUBARU BRZ (U.S. model)
      ■ Driving pleasure, a sports car specialty, has been further refined
      Driving enjoyment, which is the trademark of all pure sports cars and what creates the emotional engagement between driver and car, has been further enhanced.
      Upgraded power unit for more fun to drive
      ・The all-new SUBARU BRZ features a new 2.4-liter Subaru Boxer engine. By expanding the displacement, thoroughly strengthening intake/exhaust efficiency and reducing friction, this engine delivers 15% increase in torque over the previous model. With a smooth revving feel and sharp throttle response, the engine provides stronger acceleration and a noticeable increase in power. ・Models equipped with 6-speed automatic transmission received a refined Sport mode. When the car detects the driver’s intension for sporty driving, the transmission automatically selects and holds an appropriate gear to make cornering feel more direct. Enhanced handling performance for ultimate driving pleasure
      ・Utilizing knowledge and techniques learned from the development of Subaru Global Platform, as well as adopting new methods such as inner frame construction and structural adhesive application, the new body delivers a 60% increase in front lateral bending rigidity and a 50% increase in torsional stiffness. The stiffer body contributes to improved steering response, more nimble handling and better traction in cornering. ・The use of aluminum for the roof, front fenders and hood minimizes the weight increase of the larger engine and added structural enhancements designed for even improved collision safety. Moreover, it contributes to optimize weight layout and lower the center of gravity to improve the vehicle’s agility. ・Models equipped with 18-inch aluminum alloy wheel features Michelin Pilot Sport*1 4 tires for further controllability and sharper response for more driving pleasure. ■ Sophisticated exterior design evoking high expectation for fun to drive
      The design loaded with sports car dynamism evokes expectations for sporty driving at a glance
      Dynamic exterior design creates expectations for driving performance
      ・The hexagon grille, set lower and wider, signifies the SUBARU BRZ’s low center-of-gravity. The character line starting from the grille continues through the front fender toward the rear of the car and expresses the strength of the body core. ・The dynamic contrast between narrow cabin and powerful fenders evokes expectation for high performance as a sports car. ・A number of aerodynamic items such as side sill spoilers and air outlets located behind the front fenders are employed. These features not only add accents to the exterior design but also maximize the performance of the car with their functionalities. Organized interior helping drivers focus on driving
      ・A simple, horizontal style instrument panel and the low meter hood provide a wider view for more focus on driving. ・With the combination of a 7-inch TFT and a segment LCD, the digital gauge cluster helps driver recognize important information intuitively and quickly under various conditions, from daily use to sport driving. ・A contoured sport seat with firm side bolsters communicates the vehicle’s movement accurately while minimizing driver fatigue. ・The 8-inch SUBARU STARLINK™ multimedia infotainment system including standard smartphone integration with Apple CarPlay™*2 and Android Auto™*3 offers intuitive, smartphone-like operation. ■ Enhanced vehicle safety for maximum driving enjoyment
      A value of safety has also been enhanced to maximize the pleasure of driving a pure sports car
      Driver assist technology and enhanced collision safety
      ・The models equipped with a 6-speed automatic transmission features EyeSight Driver Assist Technology for the first time in SUBARU BRZ. The functions including pre-collision braking and adaptive cruise control support comfortable transportation with peace of mind. ・Collision safety performance has been improved with stronger body utilizing larger amount of high-tensile steels and enhanced passenger protection systems. Advanced telematics services
      ・Available SUBARU STARLINK Safety and Security connected services provide “connected safety” to prepare for emergency and support drivers and passengers with convenient features. *1 Michelin, Pilot Sport are registered trademark of Compagnie Générale des Etablissements Michelin
      *2 Apple CarPlay is a trademark of Apple Inc.
      *3 Android Auto is a trademark of Google LLC.
      Preliminary specification of the new SUBARU BRZ (U.S. model) (All data estimated and not final.)
      Model Premium Limited Length/Width/Height (inch) 167.9/69.9/51.6 Wheelbase (inch) 101.4 Engine Type 2.4L 4-cylinder horizontally-opposed
      (Direct fuel injection and port injection system <TOYOTA D-4S®*4>) Max. Horsepower
      (HP) 228 Max. Torque
      (lb.-ft) 184 Transmission 6MT/6AT Drive System Rear Wheel Drive Suspension
      [Front/Rear] 4-wheel independent
      MacPherson-type struts, lower L-arms, coil springs, stabilizer bar/
      Double wishbone, coil springs, stabilizer bar Wheels 17-inch
      aluminum alloy 18-inch
      aluminum alloy Tires 215/45R17 215/40R18  
       
      Clicca Qui ➡️ Topic Spy
    • By Pandino
      WCF
      La futura GT86 potrebbe nascere sul pianale della MX-5.
    • By Cole_90
      Debutta negli Stati Uniti la versione off-roader della già capacissima Outback e sarà la prima di una serie di veicoli aventi il nameplate Wilderness.
      Ben più alta rispetto alla vettura di derivazione, presenta molte protezioni in plastica grezza sui paraurti, sospensioni aggiornate, pneumatici all-terrain Yokohama Geolander, modalità X-MODE per affrontare i percorsi più impervi.
      Viene venduta con il 2.4 Boxer da 260 hp e cambio Lineartronic CVT.
       








































       
       
      Specifiche Tecniche:
       

       
       
       
      Press Release:
       
      Subaru USA
       
       
      Topic Spy: ➡️ [USA] Subaru Outback Wilderness 2022 (Spy)
       
       
      La adoro!
       
       
       

×
×
  • Create New...

Important Information

Il sito utilizza i cookie per fornirti un'esperienza di navigazione più funzionale, per fini statistici e per la pubblicazione di banner pubblicitari in linea con le tue preferenze. Nascondendo questo avviso, scorrendo questa pagina, cliccando su un link, o proseguendo la navigazione in altra maniera, acconsenti all'uso dei cookie. Terms of Use.